KezibanUan Merhaba güzel annişler sabah 9 da nişanım geldi şükürler olsun 30 dakikada 15 dakikada gelen sancılarım var nst de 90 çıkıyo sancı ama açıklığım yok eve geçtim sancım çoğalırsa gidicem ama saatlerdir böyle 🤦🏻♀️ NİŞAN geldikten nekadar süre sonra doğurdunuz ???
bebisimbenmmm KezibanUan ne guzel bir kac gun de surebilir diyor doktorlar canim bir hafta en fazla dogumun olur.. darısı bana😊
KezibanUan bebisimbenmmm tüh yaa bende sevinmiştim canım gelir belki gece diye 🤦🏻♀️ Sen kaç haftalık hamilesin
bebisimbenmmm KezibanUan canim bazilari 24 saat icinde de başlıyor herkes belirtileri farkli maksimum 1 haftadir yani
KezibanUan bebisimbenmmm İnşallah başlar canım senin doğumunda 🙏🏻🙏🏻 40. Hafta gerçekten zor geçen bi hafta Allah yardımcımız olsunnnn