TinyBabys evet haklısınız öyle ama dediğim gibi okuduğum makalede bebek hamgi kiloda olursa olsun 4 kilo ve üzeride olsa rabbimiz o sistemi öyle bir yaratıyor ki bebek o kanalda kendini zaten itiyor doğum gerçekleşebiliyor diyor
Ama şimdi bakıyorum anneler yazıyorki bebeğim 4 kilo normal doğum yapamayacağım diye şaşırıyorum doktorlar artık sağlıktansa kolaycılığı tercih ediyor