Ballkusum_33 yok yapılmadı ben hastaneye baskıyla gittim ultransonda görüldü sonra nst istendi nst düzenli sancılarım çıktı eğitim araştırmaya gittim orda eşime söylediler rahim kısalığı oldu dediler serum taktılar eğer gecmeseydi mecbur sezeryana alıncakdım şuan yatış verildi hareket etmiyorum sadece evdeyim arada geliyor sancılarım