Hanımlar merhaba, 25 haftalık gebeyim 2 senedir Bilecik’te yaşıyorum. Gebeliğimin başından beri 2 doktora takipliyim, biri Eskişehir Acıbadem’de diğeri devlet hastanesinde Ahmet bey. Devlet hastanesinde malum yoğunluktan dolayı bir ilgisizlik söz konusu yani randevu bulup gitsen bile en az bir saat iki saat bekliyorsun. Burda özel hastane de yok. Şu an için doğumu Eskişehir’de düşünüyorum ben ama acil bir durum olur da oraya gitmek sıkıntı olursa diye de burda doğum yapan annelerden fikir almak istiyorum. Odalar nasıl acaba refakatçi vs kabul ediliyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim🙏