Bstkrg Haftamdayım kahverengi kan geliyo gün içerisinde aralıklarla acaba yerleşme kanamasımı arkadaşlar
Nurerdgn Bstkrg agrin sancin varsa sıkıntılı ama yoksa bile bana doktorum kanama kahverengi leke falan olursa hemen gel demisti bence en kisa zamanda doktora gozuksen iyi olur insaallah yerlesme kanamasidir
NaimeYilmaz Bstkrg Sürekliyse doktora gıdın . Benim 1 damla olmustu silince gorucek kadar ve bir daha olmadı . Ara ara sürekli gelmesı yerlesme kanamasıda olabılır dusuk kanamasıda Riske atmayın derim. 🙏
tubatayfun Bstkrg bende de oldu 6+4 iken basladi iki hafta surdu ara ara kirmizi kana dondu ben lekem geldi sure 3 gun arayla doktoruma gitdim sizde gitdin bi baksin bende hersey normaldi dusuk tehlikesi yokdu ama en son 21 aralikda gitdigimde kan pihtisi vardi rahmimde sizinde gitmenizde fayda var icin ferah tut duam seninle
zeynepdiner Bstkrg doktorum kahverengi pembe her türlü lekenin ciddye alınması gerektiğini mutlaka muayane edilmesi gerektiğini söyledi ihmal etme bence hemen görün bence
Bstkrg Ağrım sancım yok ama bu hafta hergün geldi damla damla doktorum keseyi gördü ama bebeği görmediği için birşey demedi 😪
NaimeYilmaz Bstkrg burda 2 damla kanla agrısız dusuk yapan cok ınsan gordum ne bız nede sen ne kanaması oldugunu ayırt edemeyız hemen gitmelisn bence durdugun her an zarar belki ..🙏 Umarm basit birşeydir evde durup strese sokma bosuna kndını acilde ilgilenıorlar
Deletedmom05 Bstkrg bebeği bi doktor neden görmedim deyip yollar ki? Bende de 6.haftada görülmedi bebeği gormem icin alttan muayene etmem lazım dedii ve etti Kalbinin attgini bile görmüştü.
tubatayfun Bstkrg bozma morelini canim icini ferah tut insallah hayirli haberle gelirsin duam seninle heberini bekliyorum
Bstkrg Arkadaşlar sağolun inanın gidiyorum fakat gittiğimde keseyi görüp bebeği görmediklerini söylediler 2 gün önceye kadar sürekli moralim bozuk hep dua ediyorum ama normalde görmüyorum tabiki bugün yine gidicem şüphe kalmasın aklımda diye sağolun tekrar
Alinmavi Bstkrg ilknhaftalarda ben de yasadim dusuk tehlikesiydi igne yaptilar ve 12. Haftanin sonuna kadar progestan fitil kullandim. 33. Haftadayim hala olabiliyor. Ihmal etme igne yapsinlar gerekirse. Git hemen doktora.
YnSbL Bstkrg benim de 6.haftamda kahve lekelenmem oldu ama bir kere geldi hemen doktora gittim kesenin kenarinda kan birikmis ve bundan dolayi düşük tehliken var dedi doktorum igne vuruldum hemen progestan yazdi kendini yorma dedi ağır birsey kaldirma dedi . Seni korkutmak istemem hemen kötü düşünme ama tedbir almanda fayda var canim . Bence git doktora görün .Inşallah bi sıkıntı çıkmaz güzel düşün