Crocus20 Merhaba hanımlar.şuan 24 haftalık hamileyim ve bebeğim hala kasık tarafımda göbek kısmımda bile değil. Etrafımda hamile olan çoğu arkadaşımın üst taraflara kadar çıktı bebek ve orda hareket ediyor. Benimki hala ilk başta ki gibi en alt kısmımda hareket ediyor ve hiç çıkmıyor. O yüzden hiç karnımda belli değil. Benim gibi kasık tarafında bebeği olan var mı? Sizin ne zaman yukarı çıktı? 🍀
bebisimbenmmm Crocus20 evet canim aynen benim dr oyleydi 30. haftadan sonra yavaş tan yukarda hissedecksin
Crocus20 bebisimbenmmm normal bir şey yani sevindim. Sürekli yürütken otururken kasıklarıma batıyorda ondan merak ettim
TugbaKnalada Yukarda olunca da midene ciğerine heryerine baskı yapıyor hele ki iri ise . Organlar havada 😄 Sürekli önce kendini düşünüyor ve mide reflüsü bile oluyorsun 😄nefes almak bile zor olabiliyor.
mucizem61 benimkide öyleydi cnm takı 28 haftaya kadar şimdi 30 haftalık olduk şükür olsun şimdi her tarafta artik bütün alanı geziyor merak etme bende dersim hiç karnım yok bir haftadır karnım belirginleşmeye başladı rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah
Crocus20 mucizem61 amin canım inşallah hepimizinkini. Arkadaşlarımla hemen hemen aynı gidiyoruz ve onların çoktan çıkınca tereddüt ertim bir an sağolasın ☺️