@Umudum03 kızlar hepinize merhaba👋 hamilelik sürecimde bana çok yardımcı oldunuz hepinize çok teşekkür ederim. Doğum hikayeme girecek olursam tam olarak sancıdan ibaretti diyebilirim. Başından beri normal Doğum umuduyla muayene oldum doktorum bu konuda beni çok destekledi . Hamileliğim boyunca hiç sıkıntı yaşamadım ne bulantım ne gaz sancım ne gebelik şekerim,ne de kanamam hiç bir sıkıntım olmamıştı . Son haftalarımızda kontrollerim sonucunda İri bir bebek olma ihtimali olduğunu söyledi . Ama çatım ve bebeğimin kilosu 39. Haftaya kadar müsaitti normal Doğuma . Artık 39+5 olduğumda 41. Haftaya kadar bekleyelim kilosu 3.800 4 kiloyu geçmesin makarna vs yeme kontrole gel Doğuma hazırlıklı ol dedi. Neyse ki kızım 40. Haftasını dün gece doldurdu ve benim sancılarım dün 16:00 dan itibaren başladı . Gitgide sancılar adet sancısıyla başlayıp dayanılmaz hale geliyor diyorlar ya işte tam öyle kızlar . Başladım adet sancısı çekmeye ve akşam 23.00 da 5 dk da 1 e düştü sancım. Şunu bilin sancınız Doğum sancısı olduğunu size belli ediyor hemde fazlasıyla . Neyse ki bende bir mutluluk oldu anlatamam size, çünkü kızım 41 hafta dolmadan kendi sancısıyla normal Doğumla gelecek diye çok sevindim . Sancılarım o kadar düzenli oluyordu ki zaten dün post açmıştım . (Sağolun o sancılarda yazdıklarınız ilaç gibi geldi bana, cevap veren herkese teşekkür ediyorum ) neyseki 23.00 da doktor beni 1 parmak açılma ile evde sancı çekmem için göndermişti sabaha karşı düzenli olarak gitgide şiddetlenen sancımı evde çektim ama 04:00 da dayanılmaz hale gelince(mide bulantısı ve baş dönmesi de eklendi sancıma) hastaneye geldim 3 dk mesafede olduğum için hemen girdim nst ye .sancılar çok güzel açılma 2 cm ben artık hastanede yatışımı yaptım . Sabah 7 de açılmama bakıldı ( o sancıyla çok zor oluyor ) 3 cm olmuş . Ebe böyle giderse öğlene doğurursun sancıların çok güzel geliyo dedi . Neyseki saat 12 oldu açılma yok 🤷♀️ Ben dün 16.00 dan bugün öğlen 13.00 E kadar sancı çektim bebek bir türlü kanala girmedi .ebe başını bastırdı çatı muayenesinde ama yok başı girmiyor bir türlü . Anestezi doktoru geldi yüksek ihtimal sezaryen olacağı için beni kontrol etti . Ve ben artık direnecek güçte olmadığımdan zorunlu sezaryen ile Doğuma alındım. O kadar rahat geçti ki doğumum anlatamam . Kuzum 4.100 gr olduğu için kanala girememiş maşallah tosun gibiydi . Karnım uyuşturuldu belden aşağımı hissetmiyordum bilincim açık kızımın 10 dk içinde ağlama sesini duydum dünyanın en güzel en merakla beklenen sesiydi o ❤️🙏 öyle bir rahatladım ki anlatamam. Sağlıklıyız çok iyiyiiz , sütüm de var hemen geldi, düzenli olarak emziriyorum ve şu anda yanımda uyuyor kuzum . Uzun yazdım bilerek okuyanlara selam olsun , sağlıklı doğumlar ağrısız sancılar diliyorum herkese 🙏 hepinizi öpüyorum cici anneler , kızımın Derin’imin de selamı var hoşçakalın ❤️ Sorunuz varsa yazarım şu anda hastanedeyiz, yarın evimize gidiyoruz 😍❤️