Kızlar dün nişan geldi 1 cm açılma var dış ta 3 cm açılma var dediler sonra eve yolladılar aksine bir şey olursa acilden giriş yap dediler yaa bizimkiler stres yapıyor beni korkutuyor eve neden geldik bu kadar açılma var Ken ya bir şey olursa diye diye ben strese soktular napcam şimdi ben