Pengu 10.haftada yatırmamı söyledi doktor, ikili testten çok daha kesin ve güvenilir sonuç verdiğini söyledi, ikili testte yanılma payı var dedi. Tabi hiçbir şeyin yüzde yüz garantisi yok ama hani en azından daha kesin bir sonuç diye yaptırdım, sonrasında başka teste gerek duymadı doktorum, cinsiyeti de o test ile öğrendik