adennlilith1 Merhaba 14+3 haftalık hamileyim şuanlık jiletle felan halletmeye çalışıyorum bir zararı olmasın diye ama rahatsız olmaya başladım ağdalı öneriyor musunuz
_gmzenur_ adennlilith1 13 haftalık hamileyim hamileliğimin ilk başından beri yaptırıyorum kuzum. İlk bebeğim de de 9 ay boyunca yaptırdım bir sıkıntı olmadı daha rahat oluyor.
Adakiz44 adennlilith1 canım ben 8 haftalığım ağdaya devam cilt daha da hassaslaştığını için daha çok acıyor ama yapacak bişey yok ben alıştığım için kendimi sıkmadan rahat rahat yapıyorum
adennlilith1 Adakiz44 aslında lazer yaptırmıştım ama hormonlardan tekrar çıkınca jiletle aldım şimdi büyük pişmanlık
burcukeles-35 6.haftalığımdan beri ağda yapıyorum vücudum ağdaya alışkın jilet mahvediyor o yüzden ağda büyük rahatlık
Bayancorek adennlilith1 Başından beri devam ediyorum 5. haftadan beri falan, bir sorun yaşamadım. En temizi ağda. 👌🏻