Tüp bebek transfer aşamasındayım inşallah haftaya transfer olacağım. Eşimle benden genetik test aldılar ikimizinde sonucu tertemiz çıktı 🙏🏻 Haliyle Embriyoların genetiğine bakılmadı herhangi bi hastalık çıkmaz değilmi inşallah
Önceki düşüklerim nedeniyle korkularım var