Bebekdelisi Hilal_-aggul ben 14+0 2 haftadır fena soguk suyla yıkayıp geliyorum üzerine bephantol sürüyorum
Ayseaysa Hilal_-aggul bende de çok oluyor özelliklerde geceleri uyuyamıyorum ayaklarımın yanmasından 29 haftaligim
asilannesii Hilal_-aggul ölüyorum bu yanmalardan geceleri kaç defa kalkıyorum belli değil. Soğuk su tutuyorum sürekli. Ama odaya varana kadar yine yanıyor. Ayağımı koyduğum yerden sanki ateş çıkıyor. Hormonlardanmış galiba
Kubratsdmr27 Evet ayaklarımın altı yanıyor avuç içlerim hormonlar yüksek olduğun dan dolayı bnde 26+5 hamileyim çok zor geçiyor sıcaklardan dolayı
MeralMine Hilal_-aggul çok merak ediyorum bu forumda okumuştum doğru mu acaba kız çocuklarda mı oluyor bu durum? Okuyanlar bebeklerinin cinsiyetini yazabilir mi?
Ays_cskn Hilal_-aggul Evet bendede var atese tutmus gibi yaniyor bazen 31+2 haftaligiz bende merak ediyorum bu durumu
2ters1duz MeralMine hayır ilk hamileliğimde ikizlerim erkekti yanma vardı şimdide kız bekliyoruz yanmam şimdide var bence vücut meselesi
Hilal_-aggul MeralMine ilk hamilelikte böyle bişey hiç olmadı İlk oglumdu şimdikini cinsiyetini bilmiyorum
2ters1duz Hilal_-aggul evet kurulu saat gibi akşam 22:00 de hiç şaşmaz bi başlar klimanın altından çıkamıyırum malesef yanıyırum resmen
minikmucizemmmmmmm Hilal_-aggul ellerim ayaklarım vücudumdan ateş çıkıyor resmen son haftalar daha da zor oluyormus 34+1 🤯🥵😵