Arkadaşlar herkese merhabalar hamileliğinde genital uçuk enfeksiyonu yaşayan oldu mu acaba nasıl bir tedavi uyguladınız bugün doktorum son haftana kadar kontrol edecez devam ederse sezeryan doğum dedi ilaç falan yazmadı bi önerisi olan var mı acaba ?