Emirim-mm Benim adetim düzensizdi düzene girsin gebe kalmam kolaylaşsın diye soğan kürü yapmıştım o yüzden düzene girmiştir diye düşünüyodum o ay yine gününde olmadım geciktikten 3 gün sonra yaptım negatifti yine düzene girmemiş bugün yarın olurum dedim yine olmadım o testten 3 4 gün sonra yine yaptım hafif silik pozitif gördüm ama sonradan sonraya belirmeye başladı pozitifi gördükten sonra kan vermeye gittim onda da pozitif çıktı yani uygulamada gözüken günümden 6 7 gün sonra pozitifi gördüm öyle söyliyim