12Kbra12_ aynı durumu yaşadığım için bu saatte kaşıntıya uyandım. Sizinki yine benimkine göre normale benziyor benim iki bacağımın iki tarafı da ayak bileğimden diz kapağıma kadar kıpkırmızı kabarmış bir şekilde. Kaşıntı dan, acısından uyuyamadım. Dün akşam duş alıp biraz buz uyguladım çok iyi geldi. Kaşıntısını aldı. Siz de deneyin Bi işe yarıyor.