Kızlar 8+3 olduk biz sabah kontrolüm var 6 haftalıkken gittim kalp atışlarını doktorum duyamadı çok küçük 15 gün sonra gel dedi sabah kontrole gidicem fakat içimde bir korku var her an bebeğime bir şey olmuş olacakmış gibi korkuyorum geçmek bilmeyen bulantılarım bir anda geçiyor yemeye başlıyorum sonra tekrar başlıyor 4 ay önce de ilk bebeğimi karnımda kaybettim sizlerde durumlar nasıl gerçekten korkmalı mıyım yoksa kendi kendime mi kuruntu yapıyorum