Arkadaşlar merhaba. 32.haftaya girdik çok şükür hamileliğimin başında düşük riski yaşadım ilaçlar ve iğneler kullandım atlattık. Sonrasında çok stresli dönemlerden geçtim neyse onlar da geçmişte kaldı. Onların etkisi midir nedir bilmiyorum 3 haftadır yürüsem otursam yatsam ne yaparsam yapiyim müthiş ağrılarım oluyor. Doktor hareketsiz kalma o zaman ağrın olur sorun yok dedi ama yürüdüğümde de çok kötü. Bi de hem artık doğsun yanımda olsun istiyorum hem zamanı var bişey olur diye korkuyorum. Kafama çok takmış olmalıyım ki her gece rüyalarımda doğum yapıyorum. Bana akıl verebilir misiniz bu göbeğimin altındaki ağrılar nasıl geçer yaşayan var mı ? Uzun oldu hakkınızı helal edin