aytenaslaan beni ve aynı gün sezeryan olanları yoğun bakıma aldılar fakat sürekli Dr gelip kontrol etti , hijyende sadece ordaki tuvaletlerde kötüydü bir tek , o günkü personelin bile ihlalinden dolayı olabilir , hastaneyi kötülemeyeyim. Ben menmun kaldım tabi özel oda olsa daha iyi olurdu ama başka bölüm hastalarıda o dönem orda yatmak zorunda kaldığı için kısmet olmadı bana. Benim en büyük korkum Dr hemşire ters bişey söyler ilgilenmezler diye korkuyordum Allah’tan olmadı öyle birşey ve Suriyeli yoktu