Aysedal_ 39+6’da selam olsuuun 🤰🏼🌸 kızım bi türlü gelmek istemiyor 🫢 var mı benimle aynı durumda olanlar?
Oznur1_23 Benimde ,39+2 oldu Perşembe günü kontrolüm var persbe veya cuma sunuyor doğum başlayacaklar bir gub kaldı onu da spuat falan yapıyorum şuan suyum veya sancım gelsin diye dua ediyorum suni slmak istemiyorum 🤦
Mineoooo Bitmeyen bir derdimiz var 38+6dayım bende karnım indi rahatladım nişan geldi ama sancı yok açılma yok kanala girmemiş sadece aşağı inmiş durup durup korkutuyor ne yapsak bilemiyorum 😂
Meryem_41 Aysedal_ valla canım ben anlamadım lavaboya girince kahverengi parçalı sümüksü su akıntısı gibi bişi akmış çamaşırımdan ziyade şortuma bile geçmişti o şeklide farkettim