Colahusu 12 senedir kullanıyorum sigara illetini bir sürü yöntem denedim bırakamadım haptır banttır vs. Kafamda bitti ama alışkanlık işte günde 1 buçuk paket içiyordum en son bi klinik duydum %98 başarı oranı var çevremde oraya gidip bırakan da var vücuda dalga veriyorlarmış bu uygulama alerjik hastalarda falan da uygulanıyormuş. Tamam ya oraya gidip bırakıcam dedim aradım randevu alacaktım bu hafta doluyuz dediler tamam haftaya ararım yine dedim 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim ve bir daha ağzıma koymadım. Hani diyorlar ya kafanda bitecek diye gerçekten de öyle