meryemimo Haftamdan beri sürekli kanama yaşıyorum. Bazen çok bazen lekelenme şeklinde oluyor. Şuan 30. Haftama girdim. Plesanta previa da değilim. 3 farklı doktora göründüm hiçbiride nedenini bulamadı. Benim gibi olan var mı ?
Deletedmom_12 Gecmis olsn belki normaldir doktorlar bişi bulamiyosa Cunku bi yakinm 9 ay boyunca adet gorue gibi kanama yasadi masallah cocuk turp gibi smdi 13 yasinda