Cansusahin05 35+4 haftalık olduk birden kasık ağrısına uyandim bugün de karnım çok sertti çok değişik insanlar agriydi sancı gibi zor kalktim yataktan normal mi sizce lütfen cevap verir misiniz
uraz_ve_annesi- Cansusahin05 38. Haftadayım uykudan uyandıracak bir ağrım hiç olmadı doktorunuza mutlaka söyleyin
Biranneadayi89 Cansusahin05 normal sanirim cajim bende 34+ 4 um kasık agrim cok ve karnim cok sert gergin. Karnimda agridi bugun normal sanirim ama dr una danis sancin sureklu ve duzenli degilse yalanci sanci girmistir
Ilkhayat Cansusahin05 normal değil ben ilk gebeligimde öyle kalktım sancım sıklaştı lavobo ya gittim nişanın geldi dikkatli olun acile başvurun hemen sancılar siklasirsa
kuzeymomss Cansusahin05 normal gözükmüyor uykudan uyandıran bir ağrı, doktorum uykundan uyandıracak sancılar olduğunda direk gel demişti, tabi ki hiç öyle bir sancım olmadı
Aselsmoms Cansusahin05 kendini bugün çok zorlayıp iş felan yaptıysan ondan da olmuş olabilir canım ama sancı varsa takip et stres yapma
Biranneadayi89 Cansusahin05 duzenli degilse korkma canim bende oluyor geciyor sonra onemlinolan 10 dk da bir surekli girerse dr a git hemen. Bende dönerken cok zorlaniyorum bebegin baskindan dolayi ani harketlerden giren sancin acın olur dedi dr. Yavas dön destek alarak dön yatagn basindan veya esınden. Ben oyle yapiyorum
Birminikcivciv Cansusahin05 31. Haftaya gireceğim. Yattığımda sağa sola dönerken canım acıyor. Yaraya değiyor gibi bi ağrılarım oluyor. Sağa sola dönmek çok zor. Allah sağlıkla vaktiyle kucağımıza almayı nasip esin