OgretmenEva Bu konuda çokça tartışma var sizler ne düşünüyorsunuz? Doktoruna danışan var mı? Kontrolüm haftaya kafama takıldı sizlerin fikirlerini almak istedim.
Kadze OgretmenEva kafeinli diye içmeyin diyenleri duydum ama turk kahvesi fln içiyorum cnm cekmedgi için hıc ıckedm yesil cay bnde merak ediyorum kafein dısında zararı var mıdır die
Filizdogan OgretmenEva doktorum hamılelıgın basında bana ıcmememı soylemıstı canım bazı bıtkılerın adet ıdrar söktürme gıbı etkılerı var 32yım dıyetımde bile yasak hala bana en masumu ıhlamurmus öyle yazdı bana doktor
annesinkuzusu Kadze biryerde okumuştum ilk 3 ayda düşük tehlikesi yapıyormuş.Birde içeriği tam bilinmediği için bebek gelişiminde olumsuz etkileri olabilirmiş
annesinkuzusu Canım ben çok seviyorum yeşil çayı ada çayı vazgeçilmezlerim arasındaydı doktorumada sordum içme demişti sonrasında sağlık ocağımdaki ebeye sordum oda içme diyince içmeme kararı aldım
OgretmenEva Evet bir kısım kafein nedeniyle içmeyin diyorlar ama doktorum her gün bir tane türk kahvesi içebilirsin dedi. Yeşil çayı sormamıştım
Deletedmom422 Doktorum günde 1 fincan içmenin bir zararının olmayacağını söyledi. Kahve içtiğin günler içme dedi.