Bebisinannesi23 Hacer90 kullan kullan 😂 konyalıyım ben bizim buralarda böyle derler hani ayın en parlak ve güzel olduğu zaman o zaman heralde ondan dolayı . 🌸💕
Mor_papatya_ Hacer90 Tam tersi olmak için uğraşıyorum🤭🥺 hamilelik herkese yakışıyo ama yüz güzelliği denilen çok farklı şey ya sizede çok yakışmıştır eminim 😍♥️🧿
Hanife47 Hacer90 kız günlük üç sivilceyle uyanıyorum hergun farklı yerde lekele çıktı hep kizlarimda böyle değildi ayna gibiydi ne güzel şimdi 🤢🤮
Colahusu Hacer90 bazıları güzelleşir bazıları çirkinleşir ben çirkinleşenlerdenim😅😅 güzellik geldiyse erkek bebek diyorlar genelde sende de öylemi? Benimkide kız tüm güzelliği kızlar alır diyorlar aman ona gitsin güzellik feda olsun😅
Saaki Hacer90 bende ilk aylar neredeyse yüzümün nuru gitmişti daha sonda assssiiri güzelleşmistim aynada kendimi öpüyordum 😂 doğumdan 2 gün sonra gerçekler ortaya çıkmaya başladı 😂😂😂 şuanda o eski halimden eser yok şimdi 😂😂