Hatırladığım kadarıyla kürtaj sonrası ilk 3 ay zaten çocuk yapılmamalı. Benim kürtaj sonrası yaklaşık 1,5 yıl kadar olmadı. Sonrasında oluverdi şimdi doğuma gün sayıyorum. Bazen biyolojik olarak sorun olmasa da her şey tetikleyebiliyor deneme yaptığın gün bile o kadae önemli ki.