Meliha09 ama bebegımız gr mı bence haftasıyla uyumlu kı bazı bebekler çok alıyor bazısı az alınıyor bu bence tamamen genetık bır şey . O yüzden başkalarıyla kendını kıyaslama doktorun ıyı dıyorsa gayet ıyıdır . Kılona takılma düşün bebek senin yedıklerınden almasa bıle senın kanından o vıtamınlerı karşılıyor 🙏🙏