Ben 6+5 haftalık hamileyim ve hamile değilmişim gibi inanamıyorum çok garip geliyor hissetmediğim için mi neden bilmiyorum bide ilk gebeliğim böyle aşırı değişik bi duygu hala inanamıyorum ultrasonda görüyoruz biliyorum hamileyim ama şaka gibi geliyor sizde de öyle oldu mu aşırı garip bi his duygularım karmançorman 🥲