Arkadaşlar 33. Haftaya giriş yaptım 2 gündür falan aynı adet ağrım gibi kasık ağrılarım oluyor bazen geçiyor bazen oluyor yine normal midir acaba iyice ağırlaştım sanki bu hafta zor eğilip kalkıyorum son haftalarda zormuş :( magnezyumu falan biraz aksattım ama o böyle ağrı yapar mı