Merhaba arkadaslar benim adetime 5 gün kaldi ve elimde gebelik testi olmadigi icin ovulasyon testiyle idrar testi yaptim ve cift cizgi cikti burda cok o sekilde hamileligini ögrenenleri duydum acaba mi diyorum cünkü adetime 5 gün kala yumurtlama günümde oldugumu düsünmüyorum resim de yükledim böyle adet yakini ovulasyon testi pozitif cikip hamile kalan oldumu cevp verirseniz cok sevinirim 🙏🏼
