Elif-Atalay35 parol içebiliyorsun canım. Ama bence bir diş hekimine görün. Benim 20 lik dişim çıkarken damağı yardığı için enfeksiyon kapmıştı. Doktor antibiyotik verdi. Kadın doğumcuma sordum eğer enfeksiyonu önlemezsem çocuğa daha da kötü etkisi olurmuş. Bu yüzden ilaçlarımk kullandım ben de 7. haftalıktım. Şimdi 14 üz gayet sağlıklıyız :)