Dün yaptım doğumu çorba içtim ilk 5 saat sonunda ama tuvalete çıkamadım bence riske atmayın gazını bi çıkarın daha sonra yiyin hamburgeri gece de yiyebilirsiniz uyumazsanız 11 buçukta doğumdan çıktım 6 gibi çorba içtim ama 2 den itibaren meyvesuyu su kahve içtim gece de katı beslenmeye başladım ama tuvalete bugün akşam üstü çıkabildim