Kızlar herkese iyi geceler reglime 2 gün var kendimi hamile gibi hissetmiyorum ama sizlerinde bilgilerine ihtiyacım var tedbir olarak sormak istedim aklımda kalmasın.
Bundan yaklaşık 1 hafta kadar önce şiddetli baş ağrısı sebebiyle dolorex içtim belki gebelik oluşmuştur diye içime bir kurt düştü zararı var mıdır alternatif olarak zararsız bir ağrı geçirme yöntemi biliyor musunuz ?
Şimdiden teşekkürler 🙏🏻🤍🧚🏼♀️