Krnn1 Kızlar önce anı kolluyordum bebeğim hareket etsin diye. Şimdide 28. Haftaya girdim kaç saattir içerde dönüyor😂 uyuyamıyorum dikkatim dağılıyor ya😂 bu haftalara gelince coşuyorlar
Pirayeee Krnn1 kesinlikle ❤️ bazen acıyor da ama durduğu anda da devam etsin istiyorum 🤣 öyle bi dengesizlik😄
NurM1 Krnn1 bende bundan bir hafta önce meraktan kendim mahvolurken şuan içerde kazı çalışması var galiba 😅🫶🤷🏼♀️
gazetecimom Krnn1 ben 25+2yim özellikle son 3 gündür çok zorlanıyorum 🤣🤣 fıkır fıkır hareket ediyor maşallah, baskı hissediyorum ağrı da oluyo. Ama güzel bi duygu ☺️🥺
nidayalcindag09 Kuzum onlar gene yavaş zamanları 😂 son aylarda hafif dönmesini bile hissedeceksin. Ve hiç yatamayacaksin. Şimdiden keyfini çıkar derim 😂 ben 35+3 haftaligim şuan 😂 maşallah yani durduğu yok.
Krnn1 nidayalcindag09 sizin az kalmış ya. Zaman çabuk geçiyor. 30. Haftada kontrolüm var çok özledim bebeğimi
nidayalcindag09 Krnn1 Ben her gittiğimde o kadar heyecanlanıyorum ki 😊 çok güzel bı duygu. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 💙