nazeli21 canım Yade kürtçede anneye, nineye seslenirken kullanıyor diye bana biraz tuhaf geldi ama farklı anlamları da olabilir tabi ben kürtçe anladığım için tuhaf geldi başkalarına tuhaf gelmeyebilir 🙈 sağlıkla al yavruşunu kucağına en güzel ismi vereceğinize eminim🥰