8 ağustos gecesi çok şükür ben de doğurdum 😄 normal oldu ve kesik atıldı. Dikişlerim var. Haliyle biraz acıyor. Ayağa kalkarken zorluyor. Küçük tuvaletimi yaparken bir şey olmadı ama büyük yapmaya korkuyorum. Korktuğum için geldiğinde kendimi tutup kabız olmaktan da korkuyorum. Ne kadar sürede toparlandınız bunu yaşayan anneler? Ve büyük tuvalet yapmada sıkıntı yaşadınız mı?