Minagezer CananAtaak bende merak ediyorum 35+5 im bebeğim 3 kilo belim ağrımaya basladı artk umarım erken doğmaz ama gelişimi de önde
Mercan12 CananAtaak benimde doktor sanci çıkıyor baya dedi ben hissetmiyorum dedim hissedince bekleme gel dedi 35+2 olduk bakalim
Imaram3 Minagezer benimde 34 de 3.300 dü ağırlamaşmadım ama göbeğim düştü sanki doğum yakın gibi hissediyorum baya düştü gözle görülür şekilde bide hareket ettikce iyice aşağı itiyor kendinj
Birbebismeselesi Aydabu36 erken doğum olunca sezeryana alınıyor diyorlar doğru mu ki, siz nasıl dogurdunuz?
Aydabu36 CananAtaak Yok cok sukur bir sorun yasamadim sadece sarilik oldu,erken dogum sebebim bilinmiyor aslinda,daha oncesinde sancim durduruldu ama bu son gidisimde Yani 35haftalik iken suyum geldi yani artik mudahale edemezlerdi 😅
Imaram3 CananAtaak valla inan çok iştahsız bi gebelikti 🤣 su içsem yarıyor misali sanırım bide babaya çekmiş.
Deletedmom547899 35.hafataya girdim belim acayip derecede ağrıyor.Sanki belimi bicakliyorlar.Her gün en az 1 saat ağrı var.Normal olduğunu düşünüyorum ama yaşayan var mı benimle aynı haftada olup
Aydabu36 Birbebismeselesi hayir kesinlikle oyle birsey olmadi hatta 3 gun oyle dayandim bebegin kalp atislari vesairesi iyi oldugu icin ne kadar beklersen iyi dediler ve 3 uncu gun sancilarim artti ve epiduralli normal dogum oldu elhamdulillah ❤️🤲
Birbebismeselesi Aydabu36 oh ne güzel gözünüz aydın, sağlıkla büyütün inşallah 🥰kaç kilo doğdu bebiş, doğum süreciniz nasıl geçti? Epidural ıkınmanızı etkiledi mi? Cok soru sordum ama bende 35.Haftadayım ve cok yakın gibi hissediyorum artık😅
Birbebismeselesi Demet2323 nasıl bebişler şimdi? Sağlıkla büyütün inşallah🌸bir de ikiz doğurmuşssunuz helal olsun😅
Aydabu36 Birbebismeselesi Amin Allah razi olsun darisi basina,2780gram dogdu oglum Epidural ikinmayi etkiledi tabi son anlarda tekrar dugmeye basmasaydim daha iyi karsilardim sancilari ama sorun olmadi cunku bende ebede sanci geldiginde anliyorduk bir kac ikinma ve karnima hafif baski ile (doktor kilolu oldugum icin bastiriyoruz dedi)ve oglum kucagimdaydi 🤲❤️
Demet2323 Birbebismeselesi vayy anam gelde bana sor cokk zordu ama şimi sefasını sürüyom çünkü bünyem aezaryanmi kaldiramazdi iki çocukla kimsen yok ben bakiyom çok şükür bı aylık olduk iki kilo doğdular beş gün küvezde kaldılar şimdi iyiiler yorucu cokkk ama geçecek bu günler inşallah lohusadayim hakinizda hangisi hayırlısiysa sağlıkla alın bebiginuzi kucaginiza ne şekilde olursa olsun sağlıkla dogsunlar gerisi geciyor