Hanımlar merhaba yolculuk yaptım kendi aracımızla memlekete geldim yola çıkmadan önce doktoruma da danıştım hiç bir sıkıntı yok çıkabilirsin dedi. Neyse memlekete gelmişken bide burada ultrosona gireyim dedim doktorum 2 hafta sonra gel dediği için bende burada girdim. Kese kenarında 1.75 / 3 cm kanama olduğunu söyledi doktor. Ama bende lekelenme veya kanama olmadı gelmedi. Hap verdi 10 günlük beni korku sardı düşük olur mu? Bu kanama nasıl yok olur lekelemme olarak mı? Başından böyle bir şey geçen var mı? Bu arada 9+0 haftalığım