Ilkbebek123 2300 dogdu kuvexe girmedi suyu geldgi için hemen sezaryene aldılar catısı dardı zaten ama bı sorun yasamadı üstelik sütü de gelmiyor bebekte emmiyor gunde 20 30 ml anca sagabılıyordu smdi oda gelmiyor mamayla besliyor mecbur ama hıcbır sorunu yok ztn dr larda 2500 oldktan snra korkmayın diyor