Ark Kızlar şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum 18 gün kaldı normal doğum olacak nasipse ama ben çok korkmaya başladım bir bilinmezlik herhangi doğum olacakmış gibi bir moddayım bu durumdan kurtulmam için ne yapabilirim
Kubruzram Ark kendini rahatlatmaya çalış düşünsene aylarca beklediğin o gün geldi bebeğini kucağına alacaksın onun yüzünü görüp ona dokunacaksın inan bana mükemmel bir duygu tarifi yok yani sadece o güzel anı düşün ve korkma inan bana doğa üstü birsey