Nisan_nil şöyle söyleyeyim ben sizin gibi yoğun yaşamıyorum sadece sağa sola dönerken ağrı oluyor bazen şiddetli oluyor ama tek başına doğum belirtisi değil. Sürekli bunu düzensiz şekilde yaşıyorsanız ki sizin muhtemel olarak doğum yakın gibi. Sancıların kasılmaların düzene girmesi lazım. Düzene girmediği sürece sizi çok zorlar 🙄Bebeğin aşağı inmesi ile oluşan ağrılar, vajinada yürürken bile acı doğumun yaklaştığını gösterir ama ne kadar yakın olduğunu bilemeyiz. Kimi 3 hafta daha çeker bunu kimi 3 gün çeker ve sancıları düzene girer veya suyu gelir doğumu başlar. Zaten son haftalardasınız her an herşey olabilir. İnşallah kısa zamanda doğum yaparsınız sizi daha da bu durum zorlamadan