Noname9492 13 Ocak olan regl tarihimi 23 Ocak girmiş ultrason kağıdında gördüm. Bebek biraz iri vs demişti suyun fazla demişti acaba bu yüzden karışıklık olmuş olabilir mi kafam karıştı
Dark Noname9492 bazen düzenleme yapıyorlar adet tarihinde ama yanlışlıkla da olmuş olabilir. Birdahaki gidişe söylersiniz
Noname9492 UmutsuzPolyanna bi ay sonra kontrol artık gidince🤷🏻♀️ Belki suyu falan normal bende kafama takıp duruyorum
CananAtaak Noname9492 yanlış adet tarihi girince her şey yanlış görünür doktorunuza bi söyleyin isterseniz kafanıza takmayın :)