Tarikipek Arkadaşlar fiyatlar ne olmuş öyle. Sakarya mı çok uçmuş durumda anlamıyorum. Muayene 420 den doğum 6500 den başlıyor. Var mı daha uyguna kontrole giden doğum için anlaşan ? Yardımcı olursanız sevinirim
SeymaYasar Tarikipek bizde muayeneye 400 ödüyoruz ama daha doğum ücretini konuşmadık ortalama 6000 6500 civarı diyorlar dediğiniz gibi
Bebismucize Tarikipek ben İlknur gezgin kuşçuya gidiyorum nakit 300 kredi kartı 350. Daha yeni başladım ama doğumu sanırım medarda yapıyor biri sezaryen 6000 demişti
Kubra5436 Tarikipek canım ben Ali gürsoya gidiyorum eski doğum evinin karşısında 150 TL veriyordum şuan 200 olmuş 🥰🙏🏻
elifdiyebiri17 Ronam bilgim yok Sedat bey üç hastane ile anlaşmalı hastaya bırakıyor hastane seçimini sanırsam
Tarikipek Kubra5436 teşekkür ederim. Peki doğum da yaptırıyor mu ya da hangi hastanede çalışıyor. Bir de ultrason cihazı iyi mi
Kubra5436 Tarikipek Bilge hastanesinde doğum yaptırıyor yani ben memnunum ilgili bence bi görün memnun kalırsın 🥰
MorKelebek54 Tarikipek kuuzm gecen hafta sedat umura gittik 300 tl verdik. Memnun da kaldim acikcasi. Biz gebelik istedigimiz icin dogum ucretini bilmiyorum bide galiba sadece sezeryan dogum yapiyo tam emin degilim ama isterseniz bi arayip sorun 🥰🥰