Zeze-29 Ümraniye devlar hastajensi Hastahane hakkında bilgi sahibi olan var mı , önerebileceğiniz devlet hastananesi var mı 37. Haftamda mecbur kalıp doktor değiştiriyorum
Hatice2323 Zeze-29 ilk dogumum orda oldu temiz hastane 2 kisilik odalar büyük ve ferah ben sadece sırf normal olsun diye suyum gelmesine rağmen 25 saat suni sanci aldim ve enfeksiyon kaptı öyle zor bi dogumduki kizimin kafası yamuldu sol omuzunu incittiler 3 sene felan fizik tedavi aldik normale diretmeleri dışında bi sıkıntı yaşamadım hastaneyle
Hilaallkrkmz Aşırı kalabalık ve berbat bir hastane 1 ay önce yengem doğum yaptı hastanede oda olmadığı için doğumhanede 2 gün kaldılar ne dışarı cikabildiler ne başka birsey 4 aylık gebeyim ilhanvarankta doğum yapmayı düşünüyorum hem temiz hemde çok ilgililer