Semay14 Güzel anneler ben internettem araştırdım temizliğe hijyene dikkt edildiği sürece sıkıntı olmicağını okuyup protez tırnak yaptırdım hamileyken yaptıranınız varmıı aranızda?
NurM1 Semay14 şuan bunu yazarken kalıcı önem ve bir tırnağım kısa olduğu için protezim var bence sorun yok 😉
Melek_Erten Semay14 bende yaptırıyorum sorun olmuyo ama doguma girmeden cikartmamiz gerekli doktorlar istemiyor.
gazetecimom Semay14 hiçbir şey olmaz. Kalıcı ojem var İpek kirpik yaptırdım ben de. Zararı vs yok hatta saçını boyatan bile oluyor
Semay14 Ay teşekkür ederim ya içim rahatladı yaptırdıktan sonra bır kşi zrarlı dedi şüphelendim doğuma 4 ay var hatırlısıyla siz kaç aylıksınız?