Seb canım merhaba benimde 1 kaybım var kalbi durmuştu, bende coraspin ve enox iğne kullandım şu an 23. haftadayız, gerçekten süreç yıpratıcı o nedenle sana takma vs diyemeyeceğim 🥲 ama dua ile geçir kuzum iyiyi düşünmeye çalış aklına kötü şeyler gelince kovmaya çalış o fikirleri