Ben sedef hastasiyim 7 yaşından beri sedef genetik bir hastalıktır öyle hormonsaldan falan geçici bı dönem gelip gitmez canım. Sedef gelirse gitmez tıp daha cagreyi bulamadı geçici çözümler tabi ki var ama illa ki en küçük streste geri gelir. Ki bende ki dışı yani vucudumun belirli bölgelerinde küçük ve yaygın şekilde çıkar hamilelik döneminde minimuma düşer doğumdan 2 hafta öncesinde tekrar çıkıyor bende öyle oluyor en azından. Ama egzama sedef kadar zor değildir ve geçici bir durumdur