Kızlar hayırlı akşamlar bu gün akşam üstü saat 6 civarı tuvalete gittim ve idrarin pembe gibi olduğunu gördüm önce korkuttum eşimle konuştum bir kere daha git eğer yine aynı olursa hastaneye gidelim dedi 7 buçukta tekrar gittiğimde bu sefer altın rengi gibiydi yinede hastaneye gidelim dedik çünkü 23 haftalık hamileyim Allah korusun bebeğe mi bişi oldu diye ama bebeğim çok şükür oynuyor neyse gittik kan ve idrar istendi ve benim aşırı bel böbrek ve kasık ağrım vardı neyse tahlili 8 buçukta verdik 10 kadar kaldık çıkmayınca eve gelmek zorunda kaldık çünkü eşim Sabaht 5.45 de ise gidiyor uyuması lazımdı neyse az önce baktığımda şimdi çıkmıştı ara ara kontrol ediyordum çıkmamıştı neyse benim size sorum şu benim APTT değerim 20 çıkmış araştırdığım da düşük falan diyor sizinde başınıza böyle bişi geldi mi şuan ağrılarım çok yok ama ne bilim düşük tehlikesi falan çıkınca korktum açıkçası