Aryam Kizlar chok afedersiniz ama chamashirim surekli islaniyor hichbir problemim yok aslinda akinti koku gibi ve s 16 +3haftalik hamileyim insan korkuyor acaba bebegin suyumu Allah korusun ara sira adet sancilarim da oluyor bu haftalarda yashayan oldumu guzel anneler❤️
balinannesi20 Aryam 15 haftalığım bende de aynısı var enfeksiyon vardı geçti ondan sanmıştım ama hala devam ediyor doktorumda kötü bir şey demedi hamilelikte oluşan akıntı normal dedi inşallah sizinkide öyledir 🤲🏻