Hatice2323 Kubra_miray_szr 33+ 5 de gittim bende yani pazartesi 2200 du kilosu sizin aşağı yukarı öyle olur
Kubra_miray_szr Hatice2323 benim en son 30 haftalikken gitmiştim 1.buçuk kiloydu doktorum karin çevresi zayıf bebeğin dedi ve çok üzülmüştüm şimdi 34+1 oldum kontrolüm var inşallah 2 kilo üstü olmuştur
Gamzebzkrt01 Bizde 00.00 itibari ile 36 olduk 😢 zaman ne çabuk geçti sona doğru geliyoruz artık bende bu hafta tarih alacağım ama sıcaklardan mahfolduk heleki adana sıcağı cehennem resmen herkese rabbim kolaylikla dogurmayi sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🥰
Mlkysf Gamzebzkrt01 Allah yardımcın olsun adanın sıcağı meşhur 😀 bursa adana kadar olmasa da çok sıcak gece klimasız asla uyuyamıyorum
Hatice2323 Kubra_miray_szr kafaya takmayın öncelikle kilo alır canını sıkma beslenmene dikkat et meyve felan kilo aldiriyomus diye duydum
Mlkysf Damladoran dimi günler yaklaşınca da zaman hiç geçmiyor gibi bir an önce doğsun diye bekledigimizden🥰
bdemircioglu 33+5 olduk. Dün kontrolümüz vardı. 15-16 Eylül doğum görünüyor. Sezaryen olacak. Bizim minnoş 2,5 kg olmuş. Muz, kaşar peyniri, ceviz, avokado sürekli yiyorum. Bunlar kilo aldırıyor bebeğe.
Hatice2323 Kubra_miray_szr inşallah canım inşallah merak etme anne sütünü de bi yedimi kilo alir canını sıkma yeter ki saglikli olsunlar. Sağ salim kucağına almayı Rabbım nasip etsin …