Ekonomist28- Kızlar sancı bir anda mi geliyor. Az az mi başlıyor , bir anda mi siddetleniyor. 39. Haftamdayim açılma ve Nst sancı yok ama merak ediyorum. Nasıl gelecek yavaş yavaş mi yoksa bir anda mi diye..
Meros15 Ekonomist28- biz de 38+4 haftalığız ama bildiğim kadarıyla yavaş yavaş adet sancısı gibi giriyor çünkü 30 haftalıkken sancım çıktı yani bildiğim kadarıyla yavaş yavaş başlıyor sonradan şiddetleniyor
Maydonozluk Ekonomist28- regl sancısı gibi başlıyor gittikçe artıyor şiddeti kişiye göre değişiyor açılman oldukça ağrı artar
Ekonomist28- Meros15 Sizin sinyal bayan erken başlamış ama maşallah haftaniz güzel ilerliyor.. Şimdiki nst lerde sanci var mi yine.. Bende sıfır o yuzden..
Sevil_14 Çok hafif adet sancısı gibi giriyor, ben ilk girdiğinde saate baktım. 7 dk arayla aynı sancılar tekrar girdi. Sonra aralıklar kısaldı,5 dk, 3 dk.. tabi gittikçe sancının şiddeti de artıyor
zeyel_sena Birminikcivciv benimle aynı odada muayene olan nst de sancı çıkan gebeye magnezyum yazmıştı sancıları durdursun diye
Ekonomist28- Maydonozluk Su an sanci ve açılmam yok malesef. 40 haftayı da dolduralım bakalım ama niyeti yok sabırla bekleyeceğiz. Çok merak ediyorum her gece kendimi korkuyorum acaba mi diye ama yok sancı falan.. Bakalım inşallah vaktinde normal yolla gelir. Tesekkur ediyorum..
fatmakoken1_ Ekonomist28- ilk böyle sinek ısırığı gibi düşün küçük küçük başlıyor sonra yavaş yavaş artmaya başlıyor sonra şiddet çok artıyor böyle akıntın beyaz balgamsı şey geldiğinde doğum başlamış oluyor ben o şekilde yaşamıştım